forberedelser til Sevilla

På torsdag rejser jeg og John til Sevilla.  Vi skal være der en lille uges tid og jeg glæder mig som et lille barn.

Vi har fundet nogle relativt billige fly billeter,med Air-Berlin og hotellet ser også fint ud og vejret, der er ganske varmt 30-35 grader. skrev jeg kun ganske varmt. Jeg kommer til at smelte!!!🙂

Vi skal til min veninde Sayuris bryllup, Jeg har snart været til mange brylluper rundt i Europa. Jeg var på Mallorca i 2002 og i Holland i 2005 og nu skal jeg så til Sevilla. Den tørste forskel på dette bryllup og andre brylluper jeg har været til, er at dette starter med vielsen kl. 19.00. De kunne også vælge at vielsen skulle starte 21.30. OK…. SÅ HAR VI DA BARE FESTEN FØR!!!!!!😉

Til et bryllup bliver man jo også næsten nødt til at have en ny kjole. Så jeg tog en veninde under armen og slæbte hende med. Jeg fandt også en kjole, jeg måske vil købe. Det ene sekund er jeg vildt begejstret for den og vil bare derhend og købe den, den næste er jeg ikke så vild med den. Og nu rejser vi snart og jeg har faktisk ikke tid til at tage ud og købe den. Er det ikke typisk!!!!! Men jeg har stadigvæk 2 dage, så måske. Jeg er gået i gang med at hækle et sjal/tørklæde som jeg skal have til den. og hvis den når at blive færdig kommer jeg nok til at ærge mig gul og blå.   Kjolen er lys lyserød, med bare skuldrer og et ganske stort skørt. Som jeg tror kan være ganske svalende i den Sevillanske hede.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Spanien og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til forberedelser til Sevilla

  1. Solsikkens-Sang siger:

    Hej Linda

    Jeg håber altså du nåede ud og købe den kjole du ønskede dig. Fordi de lyder utrolig skøn…..

    Håber du får en god rejse, jeg ved ikke om jeg når at ønske dig det inden du tar afsted, men ellers ligger beskeden her til når du kommer hjem🙂

    Nyd det. Er slet ikke misundelig på de mange grader i får dernede.

    Knus fra Henriette

  2. lindasnetsted siger:

    Hihi. Det blev slet ikke den kjole. Jeg skulle mødes med John inde i byen idag og så gik vi forbi en butik og der hang den!!!!! Kjolen!!!! den blev lilla istedet for.
    John har lige set idag at sevilla er det varmeste sted i hele Europa idag. Jeg kommer til at smelte!!!!!!!!!!!

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

