strikkeprojekt :-) Klart!!!

Jeg er blevet færdig med en bluse!!!
Det er skønt at en gang imellem også blive klar med nogen af alle sine projekter.
John kan ikke rigtig forstå at jeg ikke hellere gør noget færdigt før jeg starter på det næste.
Han kan slet ikke forstå at noget engang imellem kommer i skammekrogen og så må man jo have noget man kan tage sig til medens man venter på at motivationen skal komme tilbage.Også har jeg også hørt at for at være en rigtig kvinde skal man ha mindst 5 projekter igang. 🙂

For længe siden købte jeg noget silke-alpaca i en garnbutik der skulle lukke. Jeg ville så gerne strikke noget i silke-alpacan men Maria har det ikke i sin butik. Men nu havde jeg chancen for at få det for en rimelig pris.
Jeg havde fundet en opskrift i et af drops-kataloger på en rigtig sød bluse og sådan her blev den:

Øhavsstien 037

Desværre havde jeg ikke garn nok til hele blusen, så I bunden og i toppen er der en lille smule “pink” i alpaca.
Jeg er blevet rigtig tilfreds med den. Det er bare det at jeg ikke rigtig ved hvornår jeg skal bruge den. Den har korte ærmer så den er for kold til om vinteren og den er lavet af uld så den er for varm til sommeren. Men som alltid kom Maria i Mariahønen, mig til hjælp. Jeg skal da bare bruge den om vinteren som vest! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

