Tenerife og Gomera

Mig og John gik en tur igår, faktisk en rigtig lang tur. Vi startede hjemmefra mig og gik hen i HC Ørsted parken. Derfra gik vi videre til botanisk have, hvor vi fandt en god bænk at spise frokost. Det var ud til søen og vi kiggede på🙂 pilskader og annier🙂 Vi såg også en blishøne med en rød blis. Sådan nogle tror jeg faktisk ikke at jeg har set før. Og en anden ting jeg aldrig har lagt mærke til før med blishøns. De er jo for det meste i vand, når jeg ser dem, er deres fødder. Dem skulle I prøve at lægge mærke til. De ser meget sjove ud!!
Vi gik en tur inde i drivhusene, hvorefter vi gik videre op gennem østeranlæg. Vi endte oppe ved Østerbro station og derfra gik vi hjem langs med søerne.
Noget af det vi snakkede om på vores tur var hvor, vi skulle rejse hen til efteråret.
Vi har ikke rigtig nogen sommerferie i år. Vi har nogle fridage hist og her, og John skal flytte og det skal han jo bruge noget tid på.
Så igår fik vi lagt nogle planer i støbeskeen. Italien, Tenerife, Egypten var på tapetet. Men jo mere vi talte jo mere fandt vi ud af at det var Tenerife vi skulle til.
Vel hjemme gik vi på nettet og fandt ud af at det for en gangs skyld ikke kunne betale sig at tage på charter. Men at det faktisk kunne betale sig at bare købe rutefly og bo på et billigt hostel. Vi har dog ikke booket nogle billeter endnu. Men det er ikke i højsæsong vi skal rejse så vi har ikke så travlt.

Jeg glæder mig så vildt til vi skal afsted. Vi tager også nogle dage til Gomera, hvor John, før har besøgt et øko-samfund. Der håber vi på at kunne bo i nogle dage. Ellers glæder jeg mig til den skønne og anderledes natur, at se delfiner og valer, og nogle dejlige strand dage. ÅHHHHHH!! Kan næsten ikke vente!!!

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Spanien, Ture i Danmark og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Tenerife og Gomera

  1. lavanda20 siger:

    Tenerife og La Gomera er to vældig interessante øer, som I helt sikkert vil sætte pris på.
    Hvis I vil have en god service på dansk, kan I bo på det skandinaviske hotel Ritz Resorts

  2. lindasnetsted siger:

    Tak for linket. Jeg vil kigge på det, det lyder godt. Men jeg taler spansk så det er ikke så vigtig at få dansk betjening.

    Det er første gang jeg skal derhen men John har allerede været på bægge øer og kender nogen på Gomera. Og han er vild med øerne og det er jeg sikker på at jeg også bliver.

  3. Annika siger:

    Hej Linda!

    Det är så kul att du också skriver blogg nu. Jag läser med glädje! Nu är vi hemma från England, det har varit en underbar resa. Jag kommer att uppdatera min blogg snarast om allt vi gjort. Hoppas vi syns snart!
    Kram!

  4. lindasnetsted siger:

    Det låter bra at ni haft en underbar semester. som jag ser fram emot at læsa om.
    Och kul att du læser min blogg oxå. Jag ær inte så bra på det æn. Men øvning gør mæstare!!!

    Linda

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

