Gardiner

Jeg har haft gang i hæklenålen, og har det faktisk stadigvæk.
Jeg har længe ønsket mig nogle “solbeskyttende” små gardiner ind til stuen og til køkkenet.
Det skulle bare være nogle små nogle der beskyttede planterne for de værste solstråler og som gjorde at jeg ikke får sol i fjæset når jeg sidder i sofan.
De skulle også nemt kunne tages ned, hvis de tog for meget dagslys, og det hele synes jeg at jeg har lykkets meget godt med.
Som sedvanlig har jeg haft min hotline, Maria i Mariahønen til at hjælpe mig med at finde opskrift og garn.
Gardinerne til stuen skulle være hvide og dem hæklede jeg i Blød bomuld fra Grønhøj garn og dem i køkkenet skal være grønne, en grøn farve der matcher mit køkken. Det er Cotton wool fra Gepard.
Jeg er blevet færdig med de 3 der skal være inde i stuen og den ene til køkkenet, så nu mangler jeg bare, de 2 sidste til køkkenet og jeg håber bare at jeg når at blive færdig med dem før jeg kører træt i at hækle dem.
gardin

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Hækling og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Gardiner

  1. Wow Linda – det er godt nok blevet nogle smukke og ganske unikke gardiner du har fået dig🙂

    Er helt vildt forelsket i dem *Smiler stort*

  2. lindasnetsted siger:

    Tusind tak Hanriette!!
    Jeg er glad for at du kan lide dem og om sandheden skal frem er jeg også selv rigtig glad for dem.🙂

    Linda

  3. Pingback: Hæklede gardiner | Lindas-netsted

  4. Pingback: Hæklede Køkkengardiner | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

