Jeg har travlt!

Jeg er kommet til at love John at mit tæppe er færdigt til på Fredag.
Så jeg har travlt. Jeg mangler stadigvæk at strikke 2 hele baner og 2 firkanter på den jeg er igang med og så at sy det sammen til sidst.
Men jeg har faktisk også tid til det… håber jeg. Hvis der ikke sker noget uforudset så skulle jeg have god tid.

I aften skal jeg sidde og strikke lidt.
Imorgen skal jeg over til Malmö og besøge min barndoms veninde Cecilia. Der for jeg nok kun tid til at sidde og strikke i toget og lidt om aftenen når jeg kommer hjem.
På Mandag skal jeg sammen med Maria fra Mariahønen til Garnmesse i Vejle og det glæder jeg mig helt vildt til. Maria siger at der er så meget garn derovre at du drømmer ikke om det!!!😀 Der får jeg nok ikke så meget tid til at strikke. Men vi har da 2 timer i toget, hver vej.
Så selvom jeg også har andre planer så bliver der da tid ind imellem til strikketøjet.
Nå ja, jeg har jo aftnerne i resten af ugen også især om onsdagen hvor Strikkecafeen i Mariahønen starter op igen. Det har været en lang pause og jeg ser frem til at komme igang igen.
Jeg har selvfølgelig også mit strikketøj med på arbejde og jeg tror at i næste uge vil jeg begynde at bruge mine pauser til at sy tæppet sammen.
Fordi mine kollegaer skal næsten se det. Nu har jeg strikket på en bane af gangen i pauserne og de har nyskerrigt spurgt til det og en anden af pigerne er også begyndt at tage sit strikketøj med. Så de skal da have lov til at se det færdige resultat.

Ååårhhh!!! Jeg svømmer jo i tid. Jeg bliver da færdig med gode marginaler.

Men I læsere må vente lidt. jeg lover at lægge billeder ind snart af prossesen. Men de skal lige lægges på computeren først.

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget , , . Bogmærk permalinket.

7 svar til Jeg har travlt!

  1. John siger:

    Ojj
    Er han ikke lidt slem ham John?
    *GG*

  2. lindasnetsted siger:

    Nej John. jeg synes du er bare så sød og nuttet!!!
    hahaha!!!!🙂

  3. Hvor jeg glæder mig til at se din procces, hvordan du har lavet tæppet, jeg kan slet ikke helt forestille mig det nemlig.

    Men glæder mig til a se det færdige resultat. Men hvorfor skal det være færdig lige på fredag? Det er jo ikke liiige et tæppe man mangler i denne varme *GGG*

    Måske blot for at sætte en deadline……🙂

    Knus fra Solsikken

  4. lindasnetsted siger:

    Jeg ved heller ikke hvordan det kom sig. Men vi sad og snakkede om alle mine ofærdige projekter og så sagde jeg at tæppet skulle være færdigt før jeg tog til fyn næste gang og det er på fredag.
    det var nok først meningen at jeg tænkt mig at tage den med og vise ham det. Men det har jeg ombestemt mig. Jeg gidder ikke slæbe den hele vejen til fyn, men tidsfristen ligger fast!!🙂

    Linda

  5. @ Linda – okey – på den måde. Jamen så er det bare at komem i krig med det – Hep hep🙂

    Glæder mig som tidl. skrevet til at se det færdige projekt.

  6. lindasnetsted siger:

    Jep. jeg tror jeg behøver nogle hepper!!!😀

    Linda

  7. Solsikkens-Sang siger:

    Nåååå Linda – hvordan står det til med projektet? *Ser nysgerrig ud*

    Glæææææder mig til at se det færdige resultat i morgen. *Hepper stadig på dig*

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

