TÆPPE – færdig arbejd!!!!

Jeg blev færdig med tæppet til tiden.🙂 Men ikke med de gode marginaler som jeg håbede på. Lige pludselig var ugen bare fløjet afsted. De sidste dage på arbejdet, bad jeg om at få sovetime med børnene og så sad jeg og syede og syede til den store guld medalje.
Her er jeg begyndt at sy tæppet sammen, men man kan også stadigvæk se at det er lange strimler jeg syr sammen.
P1070228
Her nedenunder et billed af hvordan jeg snoede enderne med ind, medens jeg strikkede. så nu skal jeg bare klippe enderne af.

jeg snor ænderne om det jeg strikker -hæftet!!

jeg snor ænderne om det jeg strikker -hæftet!!


Og endelig det færdige resultat!!!😀🙂
P1070232

Tak til Henriette fordi du heppede på mig. Det hjalp!!!😀

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget . Bogmærk permalinket.

4 svar til TÆPPE – færdig arbejd!!!!

  1. John siger:

    Åh hvor er det herligt at have fået sådan et slumretæppe!
    *GG*

  2. lindasnetsted siger:

    Alt for dig søde!!!

  3. Solsikkens-Sang siger:

    Hej Linda.

    Nøøøøj hvor er det dog bare et godt resultat du er kommet frem til🙂

    Det er super flot det tæppe, det kan du godt væres tolt af.

    Flot du nåede det.

    Knus fra Henriette

  4. lindasnetsted siger:

    Tak Henriette!!!
    Jeg er også super glad for det. Nu skal det bare blive lidt koldere så jeg for brug for det!
    Men hvis det venter lidt med at blive koldt er jeg også glad for det.

    Linda

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

