Hvorfor skal det være så besværligt!!

Mig og John, vi rejser jo snart til Teneriffe! ÅHHH!! det skal blive skønt!! 🙂
Men vi vil også på turen til Gomera, hvor John jo har været tidligere. På Gomera er der et “Øko- Vegetar” samfund og det lyder alltså bare dejligt. Jeg vil så gerne besøge dem.

Men det er det godt nok besværligt at få lov til, lader det til. Gad vide om de ikke bare har en masse regler for reglernes skyld.
Vi kunne ikke komme de datoer vi gerne ville, -om vi ikke kunne rykke det hele en dag frem.
ØHHH Nej!! Vi har jo ligsom allerede booket et hotel på Tenerife for 3 nætter.
Kunne vi så ikke kun få booke de to nætter så???
– Men nej det kunne vi ikke, fordi de lejer kun ud for minst 3 nætter ad gangen.
Nå men nu er det jo jer der er besværlige!!!
-Nej sorry, desværre!!!!

ARRRGH!!!!! 😦

Det er bare det, at hvis vi siger fuck dem, er det ikke dem det går ud over, det er kun os selv.
John vil rigtig gerne tilbage og jeg kunne så godt tænke mig at komme dertil. Det har jeg villet i årevis. Lige siden John fortalte mig om stedet.

Nå enden på det hele bliver at vi tager afsted en dag tidligere. Vi har kun givet 300 kr for lejligheden i Los cristianos. Så det må vi se som tabte penge. Måske skriver vi til dem og spørger om vi kan flytte den ene overnatning til vi kommer tilbage fra Gomera. Men vi må nok se de penge som tabte. 😦

Jeg kunne godt ønske mig lidt flexibilitet.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Spanien og tagget , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

