Wien

Jeg skal til Wien i oktober!!!
Jeg når at være hjemme i 4 dage og så rejser jeg igen.
I maj var vi til bryllup i Sevilla, som kan læses andetsteds.
Og nu skal jeg så til Wien til polterabend.😀 Jeg ved det godt!! Det er lige blevet i den forkerte rækkefølge. Men det var til selve bryllupet vi aftalte at vi skulle til Wien på polterabend.

Vi er 4 piger der skal mødes, måske kommer der flere til. Selvfølgelig er det Sayuri, bruden, hun flyver ind fra Barcelona, Franziska kommer ind fra Madrid. Lucy bor jo i Wien og så kommer jeg her fra DK.
Det skal blive så godt at se dem igen.
Nu er det godt nok ikke så længe siden, nogle gange kan det gå frygtelig længe imellem. Men når vi så får kontakt igen, er det som om vi aldrig har været fra hinanden.
Det bliver mest hygge!! Vi for snakket en masse og drukken en hel masse the.
Vi skal også nå i operan og så skal vi på kunstmuseum og se “kysset”.
Og så skal vi jo nok en tur i byen.

Dette indlæg blev udgivet i Østrig, Rejse og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

