Ankomst til tenerife

Los Vi gik i seng allerede 21.00 igår. Vi var ikke sikre på at vi kunne falde i søvn, både fordi det var så tidligt men også fordi vi glædede os. Men otroligt nok så faldt vi i søvn, men vågnede så godt nok kl. 23.00 igen. Men tro det eller lad vær, vi faldt faktisk i søvn igen og vågnede først når vækuret ringede 2.00.
Ja…:-) det er jo derfor vi gik i seng allerede 21.00.
Vi skulle med nattoget til Lufthavnen 3.03.
I lufthavnen sad vi fast i elevatoren men John Joergensen, med all sin “Sillamjölk” brød dørrene fra hinanden.

Vi flyver med Cimber-sterling. som flyver direkte fra KBH til Tenerife.
I flyet var der en lille dreng, som jeg var sikker på at jeg kendte, men jeg kunne ikke placere ham og han kiggede også på mig som om han kendte mig. Til sidst var jeg bare nødt til at gå hen og spørge, og jo, jeg kendte ham. Han går i den inst. som jeg havde arbejdet i om torsdagen.
Vi tog bussen fra lufthavnen til Los Cristianos, hvor vi har booket hotel til de første nætter.
Og det er jo forrygende nemt. Buss nummer 111 og det koster den nette sum af 3.70 euro for os bægge til Los Cristianos.
Vi blev sat af på avenida de Juan Carlos og så var der kun ca 200 meter til vores hotel. Som forøvrigt er super hyggeligt. Det hedder Aguamar og er et lejlighedshotell. Men vi har fået at vide at det er fullbooket så vi kan desværre ikke komme tilbage hertil når vi kommer tilbage fra Gomera og vores andre rundtture på øen. Det er alltså lidt øv!!!

Vi kunne ikke få vores værelse med det samme, men vi kunne efterlade vores rygsække og så gik vi ud og fik noget at spise. Det var et spisested langs avenida de Juan Carlos. det var rimelig billigt og godt. Vi fandt ud af hvor der var internet og et supermarked. Ellers så har vi fået en siesta, da vi er lidt mærkede af den manglende søvn. Og nu sidder vi på vores terasse og nyder gråvejret…. Jo I læser rigtig. det er fullstændig overskyet og det småregner. Sommervejr… Min bare røv😦
Jeg håber at I nyder det gode vejr der hjemme!!
Nå men, selvom det er gråt og trist som en kedelig vinterdag, så er det knap så koldt, her er alligevel over 20 grader. Så det er dejligt at sidde her ude på terassen og nyde at man er væk hjemmefra.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Spanien og tagget , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

