La Gomera og Argyall

Så sidder vi her på Argyall og her er skønt!!!🙂
Vi sidder i hver vores solstol, i skyggen under et stort gummitræ og kigger ud over atlanten.
Kl. 14 tog vi færgen over til Gomera. Vi rejser med Fred. Olsen. Og ved I hvad?? Da vi sad ombord så siger John lige pludselig. -Jeg genkender denne færge. Jeg har sejlet med den før! Det er en af dem som sejlede over Øresund. Lidt senere udbryder han:
-Se, Linda!!! Og der var et skilt hvor der på dansk var et skilt med Røgfri zone.
Og lidt senere fandt vi yderligere et skilt på engelsk og dansk. Der hvor der var redningsveste til børn.
Da vi nærmede os Valle gran rey begyndte John at pege ting ud som han kendte og lige pludselig da vi kom sejlende og det hele bare var høje grå klipper sagde han – Og den grønne klat der, er Argyall. Argyall er bogstavlig omgivet af høje klipper og er som sagt bare en grøn klat i klippe landskabet.
Fra havnen er der kun ca. 500 meter derhen. En pige der hedder Bhavani tog imod os. Og viste os rundt og viste os til det telt vi skal bo i. Det er super hyggeligt. Vi blev vist rundt i køkkenet og vi skulle bare tage hvad vi ville. Idag skulle vi dog selv lave mad hvis vi ville have noget. Da tirsdage er deres fridag. Ellers er vi på fuldforplejning. Og hele dagen har vi fri adgang til all den frugt vi kan spise.
Vores dage går meget nemt. Kl 8.30 er der morgenmad.
Som er det største frugtbord. Bordet er ca 1 * 3 meter med bare frugt. æbler, bananer, blommer, mango, mangas, papaya og andre jeg ikke kender navnet på. Selvfølgelig er der også hjemmebagt brød med pålæg osv.
Kl 13.30 er det frokost og 20.00 er det aftensmad.
Vi har det skønt her!!!🙂
Vi går en lille tur, når vi kommer tilbage tager vi noget frugt og finder en solstol og sidder der og nyder havet også er det mad. Efter vi har spist finder vi en solstol og sidder og slår mave og nyder bølge skvulpene. Også går vi en lille tur, når vi kommer tilbage tager vi noget frugt og finder en solstol, også er det mad. Om aftenerne sidder vi og snakker lidt og spiller noget spil.
Nogle dejlige dage på La Gomera!!!!

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Spanien og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til La Gomera og Argyall

1. Annika siger:

Är avundsjuk! Hemma bara regnar det och blåser. Njut av er resa så länge den varar!

2. lindasnetsted siger:

Vi har rigtig njutit av semestern. Det var en rigtig trevlig resa. Nu har vi kommit hem igen og jag fryser!😦