Los Gigantes

Vi skal være 2 overnatninger i Los Gigantes.
Los acantilados de los gigantes er nogle meget høje klipper de skulle være europas højste på 600 meter.
Det er en super flot by. og vores hotel er noget af det bedste jeg nogensinde har boet på.
Vigilia park hedder det. Det er et lejligheds hotel og lejlighederne er simpelhen bare super flotte med den perfekte udsigt over klipperne og havet. byen er lidt svær at finde rundt i men det var så smukt så det gjorde ikke så meget at gå forkert… Syntes vi alltså i starten!!!🙂 byen går alltså også rigtig meget op og ned, og i denne varme er det ikke særlig interesant at gå allt for meget forkert. Men vi fandt da ned til havnen og kiggede på karper. Nede ved stranden fik vi noget at drikke og så viste vi ikke rigtig hvad vi skulle mere så vi ville bare gå tilbage til vores lejlighed. men kom ind på en vej vi ikke gået på før og den så meget spænnende ud så vi havnede ude ved kysten igen og kunne gå derude ved kysten og klipper. Efter at have gået lidt og kravlet lidt så kom vi til en naturlig pool. Det var da lidt ærgeligt vi ikke havde badetøj med. Men vi fik en rigtig god gå tur. Vi fik noget at spise på en cafe og så gik vi hjem og fik en siesta. Bagefter tog vi vores badetøj og så gik vi ned til en strand for at bade. Men da vi kom derhen fortrød vi, vi gad ikke rigtig have allt det sorte sand over det hele. og den naturlige pool den var langt væk.
Men så kom vi i tanke om at bagved et af de store hoteller var der en anden pool vi kunne bade i. Med en masse klipper til at sidde på bagefter for at tage sol. Vi fik låne nogle svømmebriller af en fransk dame og så kiggede vi på fisk. Jeg har fundet ud af at jeg gerne vil lære at snorkle!!

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Spanien og tagget , , . Bogmærk permalinket.