Puerto de la cruz

Det har været nogle rigtig gode dage her i Puerto de la cruz.
Vi tog bussen fra Los Gigantes. Hvilket var en rædselsfuld tur. Jeg havde ellers glædet mig til det, for at se nogle flotte bjerglandskaber. Men buschaufføren kørte som død og helvede i bjergene, så det tog ikke mere end 5 minutter så lagde jeg mig til at sove. Fordi jeg kunne ikke andet for at ikke blive rigtig køresyg.😦
I Puerto de la cruz skal vi bo på 5* hotel. Det koster os 318 kr per nat og morgenmaden er inkluderet. Og det er for os bægge 2, vel at merke. Hvis I skal rejse skulle i prøve at kigge efter hotel på denne side. Man kan virkelig finde et godt tilbud. www.laterooms.com
Den første dag gik vi bare rundt og kiggede i byen. Det havde regnet hele formiddagen, så vi kom lidt sent ud af dørrren. Men allerede ved 11.30 kiggede solen frem igen og så fortsatte det gode vejr.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Spanien og tagget , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

