WIEN og polterabend

Så er flybilleten købt. Og de fleste planer er lagt for festlighederne i Wien.😀
Men det blev ikke nu i oktober, desværre først i slutningen af november.
Men jeg fandt nogle billige billetter med Norwegian. Kun 750 t/r. Det synes jeg er alletiders. Normalt er det kun noget jeg hører om, at folk har fundet billetter til den og den pris. Men jeg er aldrig selv så heldig, at der er billige billetter til den destination jeg skal til. Men denne gang skulle det altså være anderledes.
Så jeg fik ganske godt fart på og fik intastet, hvad der nu skulle intastes og nu er billetterne altså mine. JUBBII!!😀
Jeg vil tage fri fra arbejde om fredagen og mandagen, jeg er jo i den heldige situation at jeg selv bestæmmer, hvornår jeg vil have fri fra arbejde.
Allerede fredag aften tager vi i Operan og skal se en opera. Nåja, det er jo det man gør der!!😉
Om lørdagen skal vi ud og spise brunch og bagefter skal vi på kunstmuseum og bl.a. se det berømte maleri “kysset”
Lørdag aften ligger endnu åbent. Vi skal i byen, men hvor og hvordan ved vi endnu ikke. Eller måske har vi bare lyst til at sidde hjemme, drikke the og sluddre.

Nu mangler det så bare at Sayuri kommer ind og læser min blog og finder ud af vores planer🙂 Nånej hun taler ikke dansk, så det er jo ikke noget problem. Men selv om hun skulle putte det hele ind i googels oversætter fidus, så ville hun ikke få så meget nyt at vide, da det meste af det vi skal er efter hendes egne ønsker. Hihi!!!😀

Dette indlæg blev udgivet i Østrig, Rejse og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

