Håndklæder – Cotton 8

P1070971
Så er jeg gået i gang med at hækle håndklæder i Mayflowers cotton 8, som jeg har skrevet om før. (inlæg:Nyheder i mariahønen)
Jeg havde rigtig mange enkelte garnnøgler, som jeg ikke viste hvad jeg skulle gøre med. Fordi hvad kan man få ud af et nøgle.
Men siden Mariahønen er begyndt at forhandle mayflower så kan jeg så småt begynde at supplere op, så at det kan blive til noget.

Til de 2 håndklæder der er færdige har jeg brugt 3 nøgler til hver. De er bægge to hæklede.
– Den lilla/blomme farvede i et sig-sag mønster
– Den lyserøde i muslinge mønster.
Jeg tror at de næste jeg skal lave skal være strikkede.

Opskrifterne har jeg købt hos Mariahønen.

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Hækling og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Håndklæder – Cotton 8

  1. Dorte siger:

    God ide at bruge resterne til mindre håndklæder. Har selv hæklet hvide bomuldshåndklæder.
    Har du brug for gratis strikkeopskrifter kan du finde mange her:
    http://www.kreativguiden.dk/index.php?id=495

  2. lindasnetsted siger:

    Tak for linket, det vil jeg kigge nærmere på.
    Jeg er dog ikke kommet videre, med de sidste nøgler garn, men er mægtig glad for de 2 der nåede at blive færdige.
    Linda

  3. Pingback: Små hæklerier | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

