Nummer 1000 var mig selv :-)

Jeg blev nummer 1000 besøgende på min egen blog.
untitled
Det synes jeg er lidt sjovt.
Jeg er hjemme hos min kæreste og havde ikke logget mig ind. Fordi jeg ved godt at ellers ville ikke mine egne besøg regne med.

Men i det hele taget betyder det ikke særlig meget. Fordi de to tællemaskiner jeg har, de arbejder ikke særlig godt sammen.
De viser ikke det samme. Og jeg ved ikke rigtig, hvilken af dem der er mest korrekt. Den fra nope.dk, som I ser på forsiden eller wordpress egen som kun jeg selv kan se.

Oftest vælger jeg dog at tro på den fra WordPress, fordi så har jeg ofte haft mere end dobbelt så mange besøgende end hvad den fra Nope.dk viser.

Men i det store hele er jeg glad for at være gæst nummer 1000 på min egen side😀

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

