Halstørklæde

Jeg har investeret i en ny vinterjakke. Og den er jeg faktisk ganske glad for.
Men jeg er også rigtig meget glad for mit nye halstørklæde.
Garnet fik jeg i fødselsdagsgave af Maria i Mariahønen.
Det er alpaca garn fra Mayflower. Det er bare den lækreste røde farve og jeg er vild med den.
Opskriften fik jeg af en som kommer i strikkecafen i Mariahønen. Hun har også strikket et sådan et halstørklæde.
P1070974
Jeg må vist hellere lægge et billed mere ind af halstørklædet, jeg synes ikke man kan se det helt tydligt.
Men der er en mønster bord i begge ender og hulmønster hele vejen igennem hele halstørklædet.

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

