Jule sjaler

Jeg tror jeg er blevet smittet af noget meget alvorligt. Mine fingre er ømme og ryggen er blevet så mærkeligt kroget.
Denne smitte, smitter med bid og i mit tilfælle er jeg blevet bidt af en gal knagerække.

Tja hvad skal jeg ellers kalde det🙂

Jeg er stadigvæk igang med at strikke på knagerækken.
Jeg har lovet Maria i Mariahønen at, jeg vil lave nogle sjaler til hendes butik. Så det er det jeg er gået igang med nu.
Jeg laver nogle 3-kantede sjaler med frynser på og af det der bliver tilbage så vil jeg lave nogle snoede halstørklæder.
Så allt i allt ender det med at jeg har lavet ting på knagen i hele november og indtil nu i december og det har resulteret i 3 tørklæder, 2 sjaler, 1 snoet tørklæde.

Til disse flotte julesjaler bruger jeg:
1 tråd stigegarn,
1 tråd Brazilia Lamé, som er et skinnende pelsgarn. Maria har det i rødt, sølv og Guld.

Sjalerne er til salg i Mariahønen.
Mariahønen finder du på Viktoriagade 19Vesterbro i København.

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

