Endnu et tørklæde, denne gang et til nytår!!

De her snoede tørklæder er rigtig sjove at lave.
Og jeg synes de ser rigtig godt ud.

Disse er lavet af:
1 tråd Salsa fra Drops/Garnstudio
1 tråd Brazilia Lamé, som er et skinnende pelsgarn. Maria har det i rødt, sølv og Guld.
Og også de kommer til at sælges i Mariahønen.

Jeg har altid kunne lide salsa garnet, men ikke rigtig fået det brugt. Men det kan jeg komme til nu.
Ud over denne i sølv, vil jeg også lave en i Guld og en i rød.
Det gode med knagerækken er, at man til dette tørklæde kan have 3 på samtidig.
Som I ser på billedet så er jeg igang med 2 allerede nu.
Det røde er lavet i stigegarn og Brazilia Lamé.
Men jeg har også noget Salsa i rød hjemme, så en sådan en vill jeg også nå at lave før jul.

Det hele er til salg i:
Mariahønen
Viktoriagade 19 b
Vesterbro i København

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

