Juleløses Jul på Christiania

ÅHHHHH!!!! Jeg kan næsten ikke vente!!!
Imorgen skal jeg afsted igen.
Simpelthen min ynglingstid på året.
😉 Det starter imorgen ved 10-tiden, når jeg cykler ud til den “Grå hal” på Christiania og slutter den 24. Kl. 4-5 stykker, når jeg cykler hjem igen.😉

Jeg startede i 1997, da jeg tog med en gruppe fra Svanholm kollektivet, som stod for at lave vegetarmaden.
Og lige siden har jeg ikke kunnet tænke mig en anden måde at holde min juleaften på.

Jeg laver stadigvæk vegetarmad… Ja på 12. år nu.
Selve juleaften, er jeg at finde i en af barerne, I den “4-kantede”. Hvor jeg er en af dem der skal få det hele til at køre.

Hvad menuen står på i år, skal blive spændende at se. Men det er garanteret rigtig lækkert.

Dette indlæg blev udgivet i Christiania, København, Ture i Danmark og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Juleløses Jul på Christiania

  1. Mikkel og Ida siger:

    Hej Linda,

    Vi er to unge der går i 9. klasse på Ny Hollænderskolen, Frederiksberg og vi skal snart lave projekt. Vores emne skal handle om julen og hvordan man fejre det, når man ikke har familie eller midler til at gøre det traditionelt. Juleaften på Christania er en tradition vi er meget interesserede i at vide mere om, og det ville være en kæmpe hjælp hvis du gad fortælle os om det. Vi ville selvfølgelig helst mødes med dig og lave et lille “interview”, men hvis det ikke passer kan vi maile vores spørgsmål eller ringe sammen. Alt er en hjælp.

    Med venlig hilsen
    Mikkel og Ida

  2. lindasnetsted siger:

    Hej Mikkel og Ida!

    Selvfølgelig vil jeg gerne hjælpe jer med jeres projekt.
    Jeg rejser dog til spanien på søndag og er væk i en måned.
    Men kan det lade sig gøre i løbet af ugen, undtagen onsdag som jo er imorgen, er det fint.

    Linda

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

