Flygtet!!!

Flygtet er vi ikke endnu. Men snart…..
Det skal sørme blive godt at, komme ned til noget der er lidt varmere, end det vi har her i Danmark lige nu.

Turen går denne gang til Spanien og vi skal være der i næsten en måned.
Vi flyver med Norwegian.com til Barcelona og skal bo hos min veninde Sayuri. Også hende der blev gift i Sevilla i forsommeren og som vi hold polterabendt for i Wien, her i november!!😀
Jeg har selv boet i Barcelona, så jeg skal selvfølgelig vise John rundt i byen. Vi skal se nogle af de steder jeg kom dengang men selvfølgelig skal vi også se andre ting.
Vi vil rigtig gerne se Dali-museet nord for BCN og så skal vi se et søfartsmuseum. Det er jo selvfølgelig John “den gamle søulk“.

Derfra tager vi videre mod Madrid, hvor jeg også har boet og stadigvæk har nogle veninder der bor.
Vi skal bo hos Franziska og Fernando. De var også med til bryllupet i Sevilla, så John kender dem også!!
Vi har besluttet os for at tage bussen rundt i Spanien. Sådan umiddelbart virker deres toge, uoverskueligt dyre . T.o.m for os danskere der i forvejen er vant til høje priser på bus og tog😦

Næste stop bliver Granada, der kender jeg dog ikke nogen. Men der skal vi i hvertfald ind og se Alhambra. Det ser jeg rigtig meget frem til. I sevilla var vi inde i Alcazar og efter sigende skulle det være noget lignende. Alcazar var rigtig smukt, så jeg har høje forventninger til Alhambra.

Den sidste tid, vil vi se lidt, nede rundt Malaga. Hvor vi også flyver hjem fra. Igen med Norwegian.com.

UUUHHHH!!! Jeg glæder mig som et lille barn!
Lige nu er jeg nemlig ved at fryse ihjel. Så det skal blive super, selv om det varer lidt endnu!!🙂

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Spanien og tagget , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Flygtet!!!

  1. Annika siger:

    Låter som en riktigt härlig semester! När åker ni?

  2. Solsikkens-Sang siger:

    Hvor lyder det lækkert med lidt varme, ovenpå den kolde vinder vi har herhjemme. Håber du/I får en dejlig tur🙂

    Er ikke spor misundelig😉

  3. Solsikkens-Sang siger:

    vinder = vinter

  4. lindasnetsted siger:

    Annika: Vi åker faktisk redan nu på søndag. Tiden flyger ivæg!!! Vi ser oxå fram emot det! det skal bli så hærligt!!! 🙂
    Henriette: Ja, det er godt nok koldt lige nu. det er lidt hårdt at komme op på cyklen når jeg skal på arbejde. så lidt varme vil være helt fint.

    -Følg med i bloggen her. jeg håber på at få tilgang til net så jeg kan skrive rejsedagbog!!

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

