Strikke cafe

Så er strikke cafeen startet op igen i Mariahønen.
Det er hver onsdag fra kl. 19.00- 21.30.
Det koster en 20,er og så bliver der serveret Kaffe og te, frugt og andet.

Det var skønt at være tilbage igen og i aftes kom der rigtig mange. Og det var super hyggeligt at se dem igen og høre om hvordan deres jul og nytår havde været.
Vi fik snakket en hel masse. Og jeg vil love får at der var sket en masse.
2 var flyttet, en gået på efterløn og alle de nye projekter der var startet på.

Vi havde også 2 nye piger med på holdet. Og de faldt ganske hurtigt med ind i snakken og de syntes det havde været super hyggelig. Så dem ser vi helt klart igen.

strikkecafeen er i:
Mariahønen
Viktoriagade 19
på Vesterbro i KBH
tlf:

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Strikke cafe

  1. maja ive siger:

    Hej jeg ville høre om der stadig bliver afholdt strikkecafeer ? 🙂 hilsen maja

  2. lindasnetsted siger:

    Hej Maja!!!

    Jeg kan ikke forestille mig at der ikke er strikkecafe nu.
    Jeg bor i Italien lige nu, men havde jeg været hjemme ville jeg have været med.
    Hvis du bor i nærheden er det nemmeste at gå ind i butikken og spørge Maria.
    Viktoriagade 19 på Vesterbro, Det er ikke så langt fra hovedbanen.

    ellers kan du også ringe til hende i butikken
    Tlf: 3379 1279

    Linda

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

