Nostalgi trip

Efter at vi spist morgenmad og været i bad så gik vi ud i Barcelonas pulserende byliv. Vi ville hen og se mit gamle kvarter. Det var ren nostalgi. Vi stod af metroen på Urgell og så gik vi ned mod Floridablanca, som min gade hedder. På vej der ned, gik vi forbi en bar, hvor John udbryder -UHMMM Hvor duftede det godt. Nå ja John han har ikke fået sin morgenkaffe. Så det fik han lige og det var en af de bedste kopper kaffe han nogensinde fået. Jeg tror nok hans WOW kunne høres over hele Barcelona.

Vi gik ned mod el Mercado de San Antoni. Men det marked som jeg kendte det var lukket. Det syntes jeg var lidt mærkelig. Vi fik øje på en metro station, den var der ikke dengang og ved siden af var der en kæmpe bygning. Først tænkte vi ikke på at gå derhen men gjorde det alligevel. Fordi nysgerrigheden vandt. Det viste sig at det var markedet der var flyttet derind. Vi gik en runde derinde og John fik købt nogle oliven som han guffede i sig.
Vi var også inde i en mobiltelefon butik, hvor vi så at der var en mobil med solceller. Den var kanon og det skal være min næste telefon. Den kunne ikke så meget, men den kunne ringe op og modtage samtaler og det er det jeg bruger den til. Af mærket Samsung.
Vi gik forbi den skandinaviske klub. Men desværre var der lukket. Det kunne have været sjovt at komme op og se hvordan der var nu.
Vi gik videre og gik forbi mit gamle hjem. John åbnede dørren og ville gå ind.

Jeg kunne ikke helt genkende det så jeg ville ikke have ham til at gå ind, fordi det er mig der skal undskylde og forklare hvad vi gjorde der hvis det ikke var det rigtige sted. Men det var det og det var rent faktisk den samme portvagt som dengang. Og han genkendte mig. det var super godt at John trodsede mig og gik derind. Nu fik jeg skrevet et brev til min familie at jeg var i BCN og at hvis de havde tid ville vi gerne ses.

Senere om aftenen ringede Asuncion og vi aftalte at vi skulle komme til aftensmad hos dem på mandag. Det synes jeg altså skal blive rigtig sjovt.
Joanna som var 2 år den gang er idag 18 og Adria er 23 år.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Spanien og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

