Costa del sol

De sidste dage dassede vi nede på Costa del sol.
Vi gik lange ture langs strandene på deres strandpromenader.

Vi boede i Torremolinos, men tog en dag også på tur til Fuengirola. Hvilket var en meget hyggeligere by end Torremolinos. Så vi var lidt ærgelige over at vi ikke boede der.

Vi besøgte mange cafeer i dagens løb. Og jeg fik udforsket nogle frugt juicer, med frugter, jeg aldrig har hørt om tidligere.

Alt i alt en god slutning på ferien. Nu skal vi hjem til det kolde danmark igen.
Jeg håbede altså at det skulle være overstået, til da jeg kom hjem igen.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Spanien og tagget , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

