Ny sæson STRIK :-)

Jeg nåede ikke helt at starte op på den nye sæson med strik før jeg tog afsted til Spanien.
Men det vil jeg gøre noget ved nu.

Jeg havde rent faktisk taget strikketøj med på rejsen.
Hele 4 små projekter og hvor mange fik jeg færdig: Ikke en eneste!!

Men nu går jeg i gang.
I aften skal jeg mødes med nogle veninder
og imorgen er det:
Strikkecafe i Mariahønen 😀

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

