Zumba

I aften skal jeg prøve noget nyt.😀

Jeg skal sammen med min veninde Bibi, begynde at gå til Zumba.
Jeg har lige været på “you tube” og kigget lidt på hvad det er. Og det ser rigtig sjovt ud.
Vi må se hvad jeg synes imorgen, når jeg selv har, tumpet rundt på gulvet en hel aften.

Men Zumba er “fitnes” til latinske rytmer.
Jeg glæder mig til i aften, hvor det skal afprøves og jeg håber på at det er noget for mig.

Jeg synes ikke rigtig at jeg får rørt mig nok i min dagligdag og dette lyder som en motionsform jeg godt kunne leve med.😉

Dette indlæg blev udgivet i Zumba og tagget . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

