Ugens Zumbatime…

… Eller rettere sagt timer.🙂

Dagen startede rigtig godt ud med at, jeg fik tidligt fri, så jeg nåede at være hjemme nogle timer før jeg skulle afsted igen.
Kl. 17.30 troppede jeg op på Bibis arbejde, hvor vi havde besluttet os for at få noget at spise sammen og klæde om i fred og ro.

Vi hyggede os rigtig og tiden bare fløg afsted og lige pludsellig havde vi travlt.
Men vi nåede da til tiden.
Det er 3.dje gang vi er til zumba og det bliver bare sjovere og sjovere. Det hænger jo selvfølgelig sammen med at vi også bliver bedre til det.

Men vi går stadigvæk på intro-holdet. Vi har ikke rigtig fået gjort noget ved at, undersøge hvad forskellen er mellem vores intro-hold og begynder-holdet.
Men selvom at det var 3. gang på intro, så syntes jeg at vi stadigvæk lærte nye trin. Så Jeg må indrømme at jeg er godt tilfreds.

En zumbatime varer 50 minutter, så nogen gange kan en time virke meget hurtigt overstået. Men så kan man bare forlænge den, med et pas på begynder holdet også.
Og det tænkte mig og Bibi at, vi var modne til nu.

Forskellen er at tempoet bliver sat en lille smule op og at der ikke er helt så mange pauser, hvor vi skal lære nye trin. Det hele kører mere ud i et.

I det lange løb bliver nok intro-holdet lidt kedeligt for os, men desværre så er det, det hold der passer os bedst tidsmæssigt. Eller rettere sagt passer Bibi og dette var jo noget vi ville gå til sammen, så må jeg jo indrette mig efter det.

det var hårdt at køre 2 pas lige efter hinanden. Men det var også sjovt at få prøvet næste trin. For at se om det var noget for os.

Dette indlæg blev udgivet i Zumba og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

