Ugens Zumba…

… Blev sidste gang på intro-holdet.
Nu synes vi ikke vi kan få mere ud af det.

Så fra næste uge begynder vi på det hold, som faktisk ikke hedder begynder mere, men er blevet omdøbt til Basic-1
Hvilket måske er mere passende, da vi blev færdige med at, klunte rundt på gulvet, på intro-holdet.

Sidste uge da prøvede vi jo et dobbelpass. Og det var lidt hårt.
Men det vigtigste var at, vi fandt ud af at vi fulgte ganske rimelig med.

Jeg har stadig problemer med at få mine arme til at følge med benene, men øvelse gør mester. Og den dag glæder jeg mig til😉

Nu skal Bibi hjem og planlægge hvordan, det kan lade sig gøre for hende at, tage til den senere Zumba-time.

Det er super sjovt at, gå til zumba.
Det kan kun anbefales.
zumbaskolen

Dette indlæg blev udgivet i Zumba og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

