Besøg fra Japan

Det er dejligt at være ude og rejse.
Men det er også sjovt at få besøg ude fra den vide verden.
Og imorgen får jeg besøg fra Japan.
Det er min veninde Sayuris søster og hendes kæreste, der rejser rundt i skandinavien.
Desværre skal de kun være i Danmark en dag.
De ved åbenbart ikke hvad, de går glip af. Men det vil jeg så prøve at løfte sløret for imorgen.
Men uhha!!! Hvormeget kan man nå på kun nogle timer??

Men KRISE: Den lille havfrue er de jo rænt med!!!
Der er en japaner i byen og ingen havfrue. Hvad tænkte de dog på, da de fjernede hende.😉
Men men, det gør nu ikke noget, da den alligevel ikke stod på mine venners ønskeliste.
Vi skal i stedet ud og se Christiania.
Jeg har ikke været derude siden Juleløses jul.
Så jeg glæder mig til at komme derud igen. Og det er alltid sjovt at være derude med mennesker der aldrig set det før.

Og bagefter må vi se hvad dagen byder på. Men allerede samme aften skal de med båden over til Oslo.
Jeg glæder mig til at høre om deres tur når de kommer.

Dette indlæg blev udgivet i Sjælland, Ture i Danmark og tagget , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

