Poncho: klar til afhentning

Så er jeg blevet færdig med ponchoen.
Jeg startede på den, til strikkecafe, i onsdags for 2 uger siden og blev også færdig med den til en strikkecafe i Mariahønen. Så den har taget mig nøjagtig 2 uger at strikke.
Jeg synes den er blevet super flot og er faktisk en lille smule ærgelig over at den ikke er til mig selv.
Men men, skulle den være til mig skulle den nok være en smule mindre.
Måske skulle man prøve at, eksperimentere lidt med at få den strikket op i andre størrelser også.
Maria og jeg, vi har nogle ideer til at, gøre den endnu flottere: PRODUKTUDVIKLING😉


Som I kan se blev resultatet ganske vellykket. de 2 ponchoer ligner hinanden og det var jo også det der var meningen.
Jeg håber også man kan se hvilken der er den nye og hvilken der er den gamle!!😉

Fakta om Poncho:
Garn: Lett-lopi, fra Järbo garn.
Strikkepinde: nummer 6
Opskrift kan fås i Mariahønen
Og Mariahønen vil have garnet fra dette efterår. Når det igen bliver tid til at strikke med uld!!!

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Poncho: klar til afhentning

  1. Solsikkens-Sang siger:

    Nøøøøj hvor er den bare blevet FLOT den poncho du har lavet🙂 Kan godt forstå du er selv blev ret vild med den. Du må da lave en til dig selv, til efteråret🙂

  2. lindasnetsted siger:

    Tak Henriette!!!
    Jo, jeg tror også at muligheden for en til mig selv er ganske stor.
    Jeg er desværre ikke et poncho menneske, jeg har faktisk en som jeg købte i Peru, Men brugte den kun da jeg var der. Herhjemme samler den kun støv😦
    Men jeg har til efteråret til enten at komme til fornuft eller kaste mig over projektet.😉

  3. Pingback: Mere Poncho… | Lindas-netsted

  4. Pingback: Efterårs Poncho | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

