Vennefest på Svanholm

Igår var mig og John på Svanholm.
Lucy er lige flyttet dertil og skal være gæst der i ca 4 måneder.
Og så var vi jo så heldige at der lige var en fest.
Lucy ringede fredag aften og spurgte om vi ikke ville komme til fest den næste dag.
Jeg synes alltid det er så rart at komme derop, så vi takkede selvfølgelig ja med det samme.
Vi tilbragte en skøn eftermiddag på godset og jeg fik hilst på en masse mennesker.
ÅHHHHHHH!!!!! Jeg bliver simpelthen så nostalgisk hver gang jeg er der og vil bare blive.😀


Billederne er fra i morges.
Til forskel fra i går, så har vi dejlig blå himel og kunne spise morgenmad udenfor.😀

Dette indlæg blev udgivet i Sjælland, Ture i Danmark og tagget . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

