skal afsted

😉
Nu skal jeg afsted til ugens Zumba træning…

… så jeg må skrive mine påbegyndte bloggs en anden god gang.
😀

Dette indlæg blev udgivet i Det andet. Bogmærk permalinket.

2 svar til skal afsted

  1. Solsikkens-Sang siger:

    Hej Linda
    Sikken et flot design du har fået dig🙂
    Jeg er helt vild med top-logoet, er det et du selv har taget? Det jeg har pt. er standard logoet, men det har du nok opdaget, eftersom du har det samme design nu. Jeg synes bare standard logoet var flot, derfor jeg beholdte det.

    Men ros til dit billede, hvor er det taget?

    Knus fra Henriette

  2. lindasnetsted siger:

    Nej, jeg har ikke fundet et billed endnu.
    Det er også en af standardmodellerne, jeg fandt et sted hvor man kunne vælge mellem nogle stykker og syntes ligesom dig at denne var rigtig fin!!!
    Men jeg skal have fundet en af mine egne snart!!
    Linda

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

