Min nye have

Weekendens gåtur bød på en meget behagelig overraskelse.
Vi ville gå hen og klappe Elefanter, altså Carlsbergs elefanter!!!😀
Men på vej derhen skulle vi lige læse et skilt, som vi ikke syntes vi havde set før. Og det var simpelhen at man kunne komme ind på Carlsbergs område.
Vi gik rundt og kiggede, alt skulle jo undersøges.
Den store overraskelse var: Akademiets have.

Haven er ikke kæmpestor, men meget køn og super hyggelig.
Med mange sjove træer og smukke blomster.

Palæet i baggrunden er ikke en del af haven. Men det ser da meget flot ud der i baggrunden.

Dette indlæg blev udgivet i København, Ture i Danmark og tagget , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Min nye have

  1. Annika siger:

    Tack så mycket för de fina mössorna! De ligger nu i min bb-väska och väntar på bebisarna🙂 Lovar att skicka bild när de har kommit!

  2. lindasnetsted siger:

    🙂 Och du har kommit på nættet igen!!
    Hur går det med nya huset??

    Glad att du tyckte om møssorna, nu hoppas jag bara att dom passar og inte ær før stora eller før små…. eller før varma har jag kommit i tanke om nu i efterhand.
    Nær jag kunde læsa att det pløtsligt gik bra så blev jag så glad før garnet af mjølk er jætte bra att sticka i. … Men kanske før varmt til i sommar.
    Du kan ju alltid fråga på BB om dom tror dom blir før varma.

  3. Gudda Blaasvær Dam Jacobsen siger:

    Hej Linda? Kan være jeg er helt forkert på den, men er det dig der har garnforretningen?
    VH Gudda

    • lindasnetsted siger:

      Hej Gudda!!

      Garnforretningen er ikke min. Det er min veninde Maria som har den.
      som jeg skriver under fanen “om mig” så kan jeg ikke lade være med at gøre lidt reklame for hendes butik.
      Linda

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

