Weekend på Svanholm

Jeg skal være på Svanholm hele denne weekend. Og jeg har glædet mig som et lille barn meget længe.
Både til at komme tilbage til Svanholm og fordi at Lucy nu bor her oppe.
At Lucy nu bor her, gør det jo meget nemmere for mig at komme herop en hel weekend.
Jeg fik fri allerede 15.00. Så jeg skulle bare lige hjem og pakke om og så skynde mig afsted. Og var jeg heldig var det nok aftensmad tilbage når jeg kom derop.
Jeg ankom til Svanholm ca. 18.20 og tænkte at jeg ville prøve med storkøkkenet først.
Og jeg var super heldig. De havde ikke spist aftensmad før kl. 18 så de var der allesammen. og den første jeg så var Lucy. Ud af over 100 mennesker var det hende der skulle op og have mere mad. 😀

Vi fik dejlig vegetarlasagne og bagefter en øl. Vi sad sammen med Mar og nogle andre fra landbrugsgruppen og det var bare dejligt at være her igen.
Mar og jeg fik et spil pool, hvor Mar bankede mig. Jeg har aldrig spillet så dårligt i hele mit liv. 😉 Vi fik også talt om løst og fast, og jeg opdagede at der var en masse der var sket siden vi havde haft mulighed for at tale sammen sidst.

Her til aften så øser det simpelhen ned. Det står ned i lårtykke stråler, så vi har bare hygget os nede i Syderen, med the, snak og internet.

Billeder kommer senere.

Dette indlæg blev udgivet i Sjælland, Ture i Danmark og tagget . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

