Den vidunderlige GPS- Sofie

Da min mor og far kom og hentede mig i går, fordi vi allesammen alligevel skulle til Fyn. Spurgte jeg om vi ikke kunne låne deres GPS, til vores rejse mod Øst.
Det måtte vi gerne!!
Vi havde jo besluttet os for at vi ikke behøvede en.
Men den beslutning står ikke ved magt mere.😉

Der er mange ting man skal tænke på når man har en GPS!!!
-Skal den have et navn… og hvilket skal det være?
-Man skal huske at rose den når den gør sit arbejde godt.
-Man skal finde ud af hvor hun gerne vil sidde… I vores bil vil hun helst hænge og dingle i gardinerne, men i min mor og fars sidder hun helt stille og roligt på frontpanellet.

Joooo!!! Vi er glade for vores Sofie!!!
Og hun har virkelig overrasket os positivt!!!🙂

Dette indlæg blev udgivet i Øst Europa, Rejse og tagget . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

