Politikens-Turen går til*

Normalt er jeg vældig glad for Politikens alle rejsebøger.
Turen går til* Har allt det vigtigste med og den er handy og overskuelig.

Men i Bratislava er den ingenting værd.
Hold da op hvor er jeg skuffet over den.
Jeg har købt den nyeste der hedder “Turen går til Tjekkiet og Slovakiet”
Jeg ved godt at den skal dække begge lande.

Men vi skal alltså kun være i Bratislava i 2 dage og så skulle man tro at det der stod i bogen var nok.

Indtil videre så er alt det vi har set, og som har interesseret os ting der ikke stor en flyvende fis om i guidebogen.
Og jo det var den nyeste udgave jeg købte!!!😦

Man skulle næsten tro at forfatteren slet ikke har været i Slovakiets hovedstad da, han helt har misset alle de største turist attraktioner som Bratislavas borg, parlamentet og det store udsigtstårn, det ville svare lidt til at skrive en turistbog om Helsingør og undlade at nævne Kronborg.

Dette indlæg blev udgivet i Øst Europa, Rejse. Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

