Bratislava by night

Efter Tour de france gik vi ud i verden igen. Vi håbede at det var blevet en lille bitte køligere.
Men Njaaaaa… ikke rigtig.
Vi gik op langs med Donau indtil vi kom til et Shopping center.
Der fandt vi et sted og spise og jeg fik de bedste Nachos jeg har fået i hele mit liv😉
Måske var det for at jeg var sulten… men det var alltså ikke kun det.
Det var nok det ekstra tilbehør man fik til såsom bønner og en tomat blandning og Kylling,
Og John der jo ville have en vegetar, havde 2 grøntsagsblandninger at vælge imellem.

Glade og tilfredse satte vi os ud til Donau og så solen gå ned.
Efter første nærkontakt med en myg, besluttede vi os for at det var tiden at gå videre.
Da vi kom tættere på det hvide slot, så vi at de havde tænt aften belysningen. Og det var det vi gik og ventede på.

Vi gik over broen med UFOen og opdagede der, at det var der alle de unge gik i byen. Lige nedenfor UFOen var der en bar/discotek ude i det fri.
De unges parfume var myggespray.
Ja jeg tror det faktisk, vi gik forbi en der sprøjtede mygge middel på og det duftede som parfume.🙂

Men derfra under UFOen fik man nogle mægtig gode billeder af slottet.
Vi gik hen i mod stranden, for at se om der også blev holdt fest der og det blev der. Det var mere stille og roligt, med unge der sad i grupper og drak og snakkede.
Der blev stadigvæk spillet beach-wolly og andet.

Dette indlæg blev udgivet i Øst Europa, Rejse og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

