Strik i Vikingemønstre

Nu har jeg endelig fået bogen/BIBLEN.
Eller rettere, min mor har haft den i lang tid, men så har jeg ikke lige haft tid til at komme over til Sverige og hente den.
Det forlag hvor jeg købte bogen, ville nemlig kun sende i Sverige.


Jeg bestilte bogen på svensk. Jeg håber ikke at det vil give mig nogle problemer.
Svensk er godt nok mit 1. sprog, sådan i det talte sprog.
Men mit strikkesprog er dansk. Jeg tænker at, der på svensk måske er nogle fagudtryk jeg ikke forstår.

Men det bedste af det hele er at jeg har fået den signeret.😀
Det er jeg faktisk lidt vild med!!!😀

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik, VikingBluse og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

