Luxus garner i Mariahønen fra Canard

Vi var også inde hos Canard og kiggede.
Når man tænker efter er det et ganske spøjst navn for et danskfirma.
Men det ændrer jo ikke på at de var rigtig søde dem vi snakkede med derfra.

Og Maria fik da også købt noget garn med hjem derfra.
En super lækker 1-trådet Mohair i rigtig mange flotte farver.
Det er 75% kid mohair og 25% merino.
Prisen er 75 kroner per nøgle

Sjalet som ses på billedet er strikket i dette lækre garn.
Og gad vide om jeg ikke skulle ønske mig et sådan et i fødselsdagsgave.
Jeg har selv så mange projekter, så jeg ville ikke få det strikket selv.
Men ÅHHH!!! hvor kunne det da være dejligt om nogen ville strikke det til mig!!!😉

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Luxus garner i Mariahønen fra Canard

  1. Pingback: Julegave ideer til strikkere!!! | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

