Ny omgang Zumba!!!

Jeg har holdt en lang sommerferie, både når det gælder mit håndarbejde, men også med hensyn til at gå til Zumba!!😀
Men nu er jeg startet igen.

Den første gang var det lidt hård, der var lige nogle muskler som gav sig til kende, som jeg havde glemt jeg havde. *FNIS*😀
Men det er skønt at være igang igen!!!

Zumba-skolen har fået en ny, rigtig fin hjemmeside.
Med mange gode ting.
Jeg har også fået den opdateret ude i højre side, blandt mine links.
Så det er bare at gå på opdagelse.

Og som Fritz ville sige det: Come and join the party!!!🙂

Dette indlæg blev udgivet i Zumba og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

