Et lille smut til Skagen

Nogle gange når mig og John planlægger vores ture gør vi det ikke altid lige grundigt!!😉
Som f.eks denne weekend, jeg havde taget nogle dage fri, så at John og jeg kunne have en forlænget weekend sammen.
Vi havde ikke lagt nogle faste planer og når jeg kommer hjem til John torsdagaften spørger han, hvad jeg har lyst til i disse dage.
-Æummm!! Ikke noget særlig, skulle vi ikke pakke lidt ned i din lejlighed og se hvad du skal have over til mig?
-Skal vi lave ingen ting hele weekenden?? Vi kunne jo tage på den der tur til Nord Jylland.

Vi bookede vandrerhjem i Skagen og den næste morgen tog vi afsted.
På vej derop siger john til mig.
-Den der 3 kamrede jættestue kan du ikke lige finde den??
-Hvilken, hvad, hvor??
Jo jeg vidste godt i teorien hvad han snakkede om, men det var længe siden jeg læst om den så jeg skulle lige tænke mig om en gang først.

-Hvad hedder den? spurgte jeg, fordi her er mere end 5 oldtidsminder at vælge imellem?
Det kunne han ikke huske. Så det blev ikke til noget, da internettet ydermere var kanon dyrt på vandrerhjemmet i Skagen. Så vi gad ikke rigtig finde ud af det.

Hvad kan man lære af det???
At man skal finde ud af det man vil se før man tager afsted.

Men vi fik set rigtig mange andre ting i stedet for. Så der er i hvert fald ikke gået nogle skår af os.🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nord Jylland, Ture i Danmark og tagget , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

