Efterårs Poncho

I foråret strikkede jeg en Poncho til Maria i Mariahønen.
Og dengang skrev jeg at jeg nok ville strikke en mere og det er jeg gået igang med nu.
Men jeg har taget mit fornuft til fange, den er ikke til mig. Da jeg aldrig ville få den brugt.
Også denne er til Maria.
Den vil snart kunne ses i hendes butik.

Jeg strikker den i Let-lopi, som er et islandsk uldgarn.
Det bliver forhandlet af Järbo
Og Maria har dette lækre garn i sin butik.

Mariahønen
Viktoriagade 19
Vesterbro i København

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Efterårs Poncho

  1. Pingback: Efterårs Poncho | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

