Zumba- nu med basic 2 hold!!!

JUBBBIIIII!!!!!
Zumba er efterhånden blevet en del af min uge.
Jeg prøver virkelig på at jeg ikke skal noget andet, lige den dag.

Zumba er sjovt, men noget der også er meget vigtig er den tid jeg er sammen med Bibi.

Nu har vi været med på bølgen siden februar og efterhånden er vi da blevet ganske gode til det.
Så det var med stor glæde vi modtog Fritzes (fra Zumbaskolen) besked om at han startede et Basic 2-hold.

Og selvom jeg tidligere skrev at jeg prøvede på at ikke skulle andet den dag, så kunne jeg ikke sidste gang og heller ikke næste.
Det er lige til at græde over. ØV!!!

Men Bibi tog afsted og hun syntes det var rigtig godt.
Mere fart, næsten ingen pauser overhoved, Nye koreografier og nye sange.
ÆJJJJ altså, jeg glæder mig til jeg skal med igen.

Dette indlæg blev udgivet i Zumba og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

