Julegave ideer til strikkere!!!

Hvis man nu kendte en der strikkede og ikke vidste hvad hun skulle have i julegave.
Så er et strikke kit svaret.

En sjov, fin eller praktisk gave der indeholder GARN, OPSKRIFT og måske pinde.

Maria i Mariahønen har lavet et “kit” til, dette super fine sjal.
Hele “kittet” koster 150 kroner.

Garnet kan fås i mange flotte farver, jeg har skrevet om det før.

Nyt i Mariahønen er også disse strømpekits:
De koster 99 kroner, for garn, opskrift og pinde.

Var det måske nu man skulle kaste sig over projektet strømper…😉
Eller skal jeg blive ved med at lade svigermor om dem…😀

Mariahønen
Viktoriagade 19
Vesterbro i København
33791279

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Julegave ideer til strikkere!!!

  1. Nu nu nu – du skal da SELV igang med projekt sokker – der må sættes restriktioner på din svigermor, så hun ikke længere strikker sokker til dig længere, så du selv kan komme igang, man kan altså blive helt bidt af det🙂

    Så du må ned hos Maria og købe strømpegarn, det er en klar opfordring🙂 Og jeg som har “gramset” på hendes strømpegarn, kan jeg kun sige at det er super lækkert, især de 100g’s nøgler hun har.

    • lindasnetsted siger:

      Hihi!!!
      Jeg ved godt jeg har snakket om de strømper i lang tid og finder altid en eller anden oversprings handling for at slippe.
      Men jeg tror du har ret man bliver nok bidt af det når man vel starter.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

