Nu hvor vinteren vælter ned fra himlen…

Så er det en god ide at være godt klædt på.
Et par af disse uld vanter, skal lune godt på mine hænder denne vinter har jeg besluttet mig for.
Har bare ikke helt besluttet mig for hvilken af dem.🙂

En hue skal man også have

Men desværre har jeg ikke et “hattehoved”, synes jo denne hue er meget fin.
Det er kun for sjov jeg har sat den på skrå. Den behøver ikke at sidde sådan, det bestemmer man jo selv, hvor den varmer bedst.

Men selvom jeg selv ikke synes jeg ser særlig fin ud i sådan en, så kan jeg rigtig godt lide snoningerne.

Huer og vanter er strikket i Let-lopi, som er et islandsk uldgarn.
Og hele herligheden kan købes i Mariahønen.

Mariahønen
Viktoriagade 19
Vesterbro i København
33791279

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

