I skal have noget vinter skal I…

…Mig og John trodsede vejret og tog til julemarked på Svanholm.
Det var super hyggelig som sædvanligt.🙂
Men det er lidt mærkelig at ikke finde Lucy deroppe, det havde jeg jo vænnet mig til og nu skal jeg vænne mig af med det igen.

Hele året har det været gratis at komme med S-toget den første søndag i måneden. Så det er bare så fint at julemarkedet ligger lige på den søndag!!😉 Jeg synes det er en rigtig god ide som jeg håber vil fortsætte i det nye år!!!

Den første søndag i December holder Svanholm julemarked, så er der pyntet op i storkøkkenet og der er rigtig mange boder, hvor man kan gå på julegave indkøb.

Nu er jeg ikke den store julegave indkøber, så jeg fik ikke købt noget, men fik alligevel en interessant snak med en kvinde der laver sine egne strikke designs.
Det var mægtig spændende at høre hende fortælle om hendes ideer.
Hun arbejder bl.a. med ideer som at man skal kunne bruge den samme ting på mange måder.

Vi drak gløgg i cafeen og snakkede med en masse mennesker.
Kort sagt… Vi hyggede os!!!

Da vi ville hjem, skulle vi hele vejen op til amtsvejen ved krogstrupkirke, Det var først her vi kom i tanke om at vi havde kamera med…
Så værsgo´nogle snevejrs billeder!!!

Skovhuset, se lige istapperne der hænger ned!!!



Da vi nåede busstoppet lignede jeg en snemand!!!

Dette indlæg blev udgivet i Sjælland, Ture i Danmark og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

