Juleløses jul

Så er der gået endnu et år.
Tiden den går hurtigt, den ikke kun går, den styrter af sted.
Det føles ikke som om at det var 1 år siden jeg var der sidst…. Men nu er det altså tid igen.

I morgen tager jeg af sted i knæhøje snedriver og pisse koldt vejr, ikke 10 vilde heste ville kunne få mig til at blive hjemme.

Christiania, den grå hal, juleløses jul -Here I Come!!!!

Dette indlæg blev udgivet i Christiania, København, Ture i Danmark og tagget , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Juleløses jul

  1. Kære Linda

    Vil blot ønske dig en rigtig glædelig jul, og sige at jeg synes det er STORT at du holder de juleløses jul år efter år. SÅ flot af dig at du glæder andre i denne kolde tid.

    Håber ikke du går til at kulde derude, håber i står lidt varmt.

    Knus fra Henriette

  2. Emma siger:

    Hey!🙂

    Jeg har længe forsøgt at finde noget information ang. at være frivillig til JJ, men har ikke haft held.
    Kan du hjælpe mig med hvem jeg skal kontakte?

    på forhånd tak
    – Emma

  3. lindasnetsted siger:

    Hej Emma!
    tak for din kommentar.
    Nu er det efterhånden mange år siden jeg var med første gang og hvordan man tilmelder sig nu ved jeg faktisk ikke.
    Vi starter den 22/12 og vil man være sikker på arbejde den 24/12 skal man være med alle 3 dage.
    Vi plejer at mødes til lidt morgenmad den 22. ved 10-tiden.

    Linda

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

