Det er Jul og vi gjorde det igen

klokken er 5 og jeg er lige kommet hjem fra Christiania!!!!

Det har været en rigtig fed oplevelse lige som det plejer.
Men synes jeg borde gå i seng i stedet for at sidde her.
Jeg ved jo ikke hvor længe jeg kan sove i morgen!!😉

Det har været en herlig aften, med en masse herlige mennesker.
Dejlig mad og sjov underholdning.
Meget at drikke og endnu mere konfekt.

Dette indlæg blev udgivet i Christiania, København, Ture i Danmark og tagget , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

