22 December

Det er blevet den 22 December, den store dag er oprunden og det er tid til at gøre det hele igen.

Det er juleløses jul i den Grå hal!! Det har jeg jo aldrig skrevet om før, så I havde nok svært ved at gætte det.😉

Der er sne over det hele så det tog sin tid at komme derhen, men lidt over 10 satte jeg mine ben indenfor i den Grå hal.

Jeg gik rundt og kiggede men kunne hverken få øje på Camilla, Monique eller Anders. Jeg kunne faktisk heller ikke se min og Anders´ bar. Mange tanker fløj igennem mit hoved, -Hvis han ikke kommer skal jeg så selv bygge baren. Hvordan og hvornår skal jeg det??

Jeg hilste på nogle af de andre, store velkomst knus!!! Det var skønt at se dem alle og lige pludselig stod Camilla der.
Men hun skulle noget andet og ville ikke komme tilbage før 12.00 og der ville Monique også komme, sådan cirka fordi hun skulle ud og handle de sidste ting.

Så ville jeg bare starte: Her første dag skal ting bare skrælles, så det er det jo ganske nemt at sætte folk til, når de kommer dryssende og gerne vil sættes i gang med noget.
Den første der kom var Ines, en pige der kommer helt fra Læsø for at hjælpe til, vi gik i gang med at skrælle gulerødder og efterhånden begyndte der at komme flere mennesker.

Hele formiddagen skrællede vi gulerødder, selleri og persillerødder.
Det skal det hele bruges til forskellige salater.
Efter en velfortjent frokost pause gik vi i gang med at skære tufo, de skulle skæres ud i stave og skal bruges i en forårsrulle.
Ind i mellem har jeg også haft tid til at være ovre hos Anders og se hvordan det gik med barbyggeriet.
Ja… fordi selvfølgelig var han kommet og bar elementerne havde han også fundet, men vores bar var blevet flyttet vi var blevet flyttet op tæt på børnehjørnet. Så det var derfor jeg ikke havde fået øje på den. UPS!!!😉

Efter aftensmaden fik mig, Monique og Camilla lige en øl og så var det tid til at trille hjem.
—————————————————————–
Billederne har ikke rigtig noget med dette inlæg at gøre men jeg havde ikke mit kamera med den første dag!!!

Dette indlæg blev udgivet i Christiania, København, Ture i Danmark og tagget , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

