2. arbejdsdag

Igår tog Cecilia og Enrico afsted og vi er nu overladt til os selv.
Dagen igår var vi bare i Agropoli, var nede ved havet og gik rundt og kiggede.

Men idag, hoppede vi op på cyklerne og tog afsted. Det er stort set opad gående bakke hele tiden.
Når vores Italien eventyr er til ende, for denne gang, vil vi være i simpelthen så god form. 🙂
Der er ca. 6 km ud til plantagen, men da det næsten kun går opad, så er det altså lidt hårdt!! 🙂

Vi var derude ca 11.30, vi sad og fik noget og drikke, men så gik vi igang næsten med det samme, da vi sad og blev kolde. Så det var bare op og igang!!! Vi fandt verktøj frem og skulle lige gå hele vejen rundt om huset, da John kom i tanke om at vi da bare kunne starte der hvor vi var.

Og der er rigtig meget krat der skal væk og lige som sidst så er det med torne.

Jeg er træt af torne, jeg gider dem ikke 😦 Men de gider åbenbart godt mig, de sidder fast alle vegne, når jeg endelig fik dem af handskerne havde de sat sig fast i min bluse og da jeg fik dem væk derfra satte de sig fast i mine bukser.
-Nåja… John havde samme problem som mig. 😉
Her er John igang med nogle meget genstridige nogle:

Jeg kan ikke sige det nok, men selv om der er mange torne og jo… jeg er træt af dem, er det alligevel et meget taknemligt job da man ser resultater allerede efter kort tids arbejde.

På dette billede (oven) f.eks. læg mærke til træet der er helt omviklet af krat, er blevet helt befriet på næste billed.
Og sådan endte denne dags arbejde. 😀

Vi mangler at få samlet alt krattet sammen, men nu vil vi lade det tøre lidt ind og så tror jeg vi lavet et lille bål på et tidspunkt.
Men det er noget af en forhindringsbane efter hånden at komme forbi dem.

Og imorgen tager vi fat med dette:

Dette indlæg blev udgivet i Italien, Oliven plantagen. Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

