En ny poncho til Cecilia

Cecilia ønsker sig en poncho, og hun har været på jagt efter en i Rom. Men hun har ikke rigtig fundet en hun kunne lide.
Så spurgte hun mig om jeg ville strikke en til hende.
Det vil jeg da sådan set gerne, jeg har godt nok taget 3 projekter med hjemmefra, men det er også 3 måneder jeg skal være væk. Så et projekt ekstra gør nok ikke noget.

Først tænkte jeg at det ville blive svært at finde en garnforetning her i Agropoli, men her findes hele 3 af slagsen og de ligger alle med ikke mere en 200 meters afstand til hinanden. (Sådan cirka)
Vi var så inde i en af dem. Vi havde fået at vide, at den var lidt billigere. Det var godt nok noget af en rode butik og det var lidt svært at overskue hvad de egentlig havde for nogle garner. Og der var jo heller ikke nogle garner som jeg kendte til.

Cecilia fandt et garn som hun kunne lide, det er noget der er 60% merino og 40% af noget der hedder Dralon, det ved jeg ikke rigtig hvad er. Det er dog multifarvet. Så jeg vil ikke kunne strikke de mønstre som jeg plejer, fordi dem vil man ikke kunne se.
Så nu tænker jeg at jeg vil overraske hende.
Jeg tror den skal se sådan her ud:😉

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Italien, Strik og tagget , . Bogmærk permalinket.

Et svar til En ny poncho til Cecilia

  1. Pingback: Cecilias poncho | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

